A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

29/05/2017 | A Lama

Proxecto ACHÉGATE: proxecto de motivación para o cambio, con mulleres xitanas privadas de liberdade

O programa ITÍNERE desenvolverá una nova acción formativa en 2017 con mulleres de comunidade xitana.

23/05/2017 | Vigo

A Fundación Érguete-Integración celebrou unha xornada para presentar o programa de asesoramento para o autoemprego promovido pola Obra Social ''la Caixa''

A Fundación Érguete-Integración realizou unha xornada de sensibilización para o emprendemento, coa finalidade de dar a coñecer o programa Punto de Autoemprego Incorpora, promovido pola Obra Social la “Caixa”, e que axuda aos emprendedores a por en marcha a súa idea de negocio mediante o asesoramento e facilitando o acceso á financiación necesaria.

16/05/2017 | A Lama

Proba oficial competencias clave nivel 2 no Centro Penitenciario A Lama

Quince persoas privadas de liberdade realizan a proba de competencias clave nivel 2 coa axuda da Fundación Érguete-Integración.

11/05/2017 | A Coruña

Acción educativa sobre a contaminación nos océanos

Vinte e seis usuarios de Érguete, intern@s no CIS Coruña, participan na campaña do Concello da Coruña contra a contaminación na celebración de San Xoan

05/05/2017 | A Coruña

Visita ao estadio de Riazor

Vinte e cinco usuarios da Fundación Érguete-Integración, internos no CIS A Coruña, visitan o estadio de Riazor.