A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

08/06/2017 | A Lama

15 Persoas privadas de libertade superan a proba de Competencias Clave

As 15 persoas formadas no penal de A Lama pola Fundación Érguete - Integración, superaron o exame nas tres competencias para as que foron instruídos.

06/06/2017 | Vigo

Adhesión á Rede Eusumo

A Fundación Érguete-Integración adhírese á Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social

02/06/2017 | Lourizán-Pontevedra

Convenio de colaboración - convocatoria do programa Marco de Responsabilidade Social Corporativa de ENCE

Acto de firma do convenio de colaboración nas instalacións de Ence o venres 2 de xuño.

02/06/2017 | Vigo

Finalización do curso de Limpeza de superficies e inmobles do Punto Formativo Incorpora

O pasado 31 de maio finalizou a actividade formativa de LIMPEZA DE SUPERFICIES E INMOBLES, enmarcada no Punto Formativo Incorpora.

01/06/2017 | A Coruña

Taller medioambiental para o San Xoan

Un grupo de usuarios da Fundación participa activamente na campaña medioambiental do Concello para San Xoan.

31/05/2017 | Vigo

RENOVACIÓN EQUIPOS INFORMÁTICOS NO CIBER EMPREGO

Grazas á colaboración da Fundació Privada Josep Antón Cerqueda o Ciber Emprego renovou os seus equipos informáticos para seguir dando un servizo de calidade ás cerca de 500 persoas que o visitan anualmente.