A continuación presentámosche as 5 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

Visita á empresa FINSA en A Coruña

02/12/2022 | A Coruña

A empresa FINSA acolliu a un grupo de persoas usuarias da Fundación Erguete- Integración, que están a traballar súas competencias laboráis, para mostrar sus instalacións, contar a súa filosofía do traballo e dar un taller de preparación de entrevistas de selección.

CONMEMORACIÓN 25 N EN C.P A Lama e Pereiro de Aguiar

28/11/2022

O Programa ITINERE conmemora o día 25 de Novembro con diferentes actividades e un grupo de internos e internas.

ABRIMOS PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL (COOPERACIÓN 2022)

15/11/2022 | Vigo - A Coruña

As persoas interesadas en participar no proceso de selección para os postos de traballo ofertados xa poden enviar os seus CV

O noso proxecto PATIOS INCLUSIVOS resultou finalista nos Premios Aprendizaxe-Servizo 2022

09/11/2022 | A Coruña

No proceso de avaliación participaron 72 persoas expertas de todo o estado, e o xurado valorou positivamente o noso proxecto, pola súa calidade educativa e o seu impacto social e comunitario.

Trotula de Salermo, unha médica da Idade Media

24/10/2022

Primeira muller en escribir e tratar sobre temas de xinecoloxía e obstetricia; tamén tratou enfermidades como o cancro, doenzas oculares ou problemas na pel, e exerceu como profesora de medicina.