Que facemos >

Itínere

• Incorporación social e laboral de persoas privadas de liberdade ou en proceso de excarceración

Traballamos coas persoas privadas de liberdade, de forma conxunta, para que poidan adquirir e completar a súa formación, desenvolvemento e habilidades profesionais.

Intervimos nos Centros Penais da Lama (Pontevedra), Teixeiro (A Coruña), Pereiro de Aguiar (Ourense), Monterroso (Lugo) e nos Centros de Inserción Social de Vigo e A Coruña, e na propia sede da entidade (Vigo).

O programa Itínere lévase a cabo con financiación do Servicio Galego de Saúde a través dun convenio de colaboración para o desenvolvemento de programas de incorporación social a pacientes con trastornos aditivos, e, por tanto, ten un carácter gratuíto e universal.

As actividades que realizamos son:

• Servizo de Orientación Sociolaboral: deseño de itinerarios personalizados de inserción, titorías individualizadas, seguimento e  acompañamento, xestión sobre consultas penais.
  • Talleres BAE (procura activa de emprego):  deseño de ferramentas para a procura de emprego, habilidades sociais e uso das novas tecnoloxías.
  • Proxecto Comunicadas: potenciar as destrezas comunicativas e habilidades sociais desde a perspectiva de xénero para mellorar a seguridade e fortaleza persoal nun grupo de mulleres privadas de liberdade.
  • Proba de Competencias Clave Nivel 2, preparamos a un grupo de homes e mulleres privados de liberdade para obter o seu certificado en lingua castelá, lingua galega e matemáticas, para facilitar o acceso a formación con certificado de profesionalidade.
  • Programa SÚMATE, para traballar a socialización diferencial nos homes. Se realizan accións individuais e colectivas cun grupo de xoves menores de 30 anos do CP A Lama.
  • Proxecto ABEIRO, formación ocupacional en rama sanitaria (Técnicas de Auxiliar de psiquiatría), para internos e internas de apoio.
  • Proxecto NOVOS, formación ocupacional para menores de 30 anos privados de liberdade e mellora do comportamento prosocial a través de terapia canina.

Itínere é un programa de caracter anual que se desenvolve de xaneiro a decembro.

Persoa responsable do Programa: María Rodríguez Lago

Contacto Vigo: