Que facemos >

Proyecto Xeitos de Ver

• Proxecto destinado a persoas que están cumprindo unha condena en réxime de semiliberdade

O proxecto Xeitos de Ver está destinado a persoas que están a cumprir unha condena en réxime de semiliberdade.

Na primeira edición (2019) traballamos a socialización de xénero, as desigualdades e discriminacións vixentes, observando de primeira man a nosa realidade e comprobando que aínda está vixente o patriarcado.

Na segunda edición (2020) traballamos a análise de xénero, comprobando como a inexistencia dunha igualdade real provoca que ante determinadas situacións o impacto sobre homes e mulleres sexa diferente, e recoñecendo as consecuencias das desigualdades e discriminacións vixentes.

Este ano Xeitos de Ver ten a finalidade de sensibilizar acerca dos estereotipos de xénero e as situacións de desigualdade e violencia existentes na sociedade. E activar ás persoas participantes como axentes do cambio con respecto a estas situacións, observando de primeira man a realidade, e comprobando que aínda vivimos nun sistema patriarcal, que no día a día reprodúcense roles e estereotipos de xénero, e que por tanto segue vixente o machismo.

Este proxecto tamén lles permite as persoas participantes adquirir de forma transversal ferramentas que faciliten o proceso cara a liberdade total, tanto por aproximalas ás problemáticas e circunstancias da vida diaria, como achegándolles recursos comunicativos e tecnolóxicos que serán de utilidade na procura laboral.

O proxecto consta de dúas partes, unha formativa e outra divulgativa, sendo o eixo vertebrador a sensibilización en igualdade de xénero. A parte formativa inclúe módulos de xénero, comunicación e medios audiovisuais. En canto á parte divulgativa, na primeira edición consistiu nunha mostra fotográfica, na segunda, nun vídeo-reportaxe, e nesta, unha infografía e vídeo-reportaxe con entrevistas, que se divulgarán en redes sociais.

Esta actividade está subvencionada polo Concello da Coruña, na convocatoria específica para a concesión de subvencións destinadas a actividades de interese social en materia de igualdade e diversidade 2021.

Logo do Concello da Coruña

Imaxes