Que facemos >

Inclusión Social

• Accións dirixidas a conseguir a inclusión sociolaboral de persoas en risco ou posible risco de exclusión social

A través da colaboración coa Consellería de Política Social, Dirección Xeral de Inclusión Social, desenvolvemos actividades de servizos sociais comunitarios e inclusión social que pretenden favorecer a inclusión sociolaboral, o acceso ao mercado laboral e a participación social, cultural, educativa, formativa e laboral das persoas desfavorecidas. Estas actuacións enmárcanse dentro do Programa Operativo do FSE Galicia 2014-2020, no seu obxectivo 9 “Promover a inclusión social e loitar contra a pobreza e calquera forma de discriminación”.

As actuacións son de dous tipos:

• Actuacións de apoio á inclusión sociolaboral: inclusión e transición ao emprego, orientadas a mellorar a empregabilidade das persoas vulnerables e a favorecer a inclusión activa mediante accións específicas que eviten a discriminación no acceso e mantemento do emprego. Cóntase en todo proceso co acompañamento e titorización do noso persoal técnico.
  • Servizo de Formación Adaptada en Adquisición de coñecementos básicos dixitais e Preparación de probas de adquisición do título de Educación Secundaria Obrigatorial.

Se queres ampliar información sobre as actuacións para desenvolver, solicita máis información no mail erguete.pfi@gmail.com, no teléfono 986 253 176 ou consulta a axenda de actividades desta páxina web.

Imaxes
  • 1 de 17