A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

08/03/2017 | A Coruña

Inicio do taller de comunicación e emprego no CIS de A Coruña

O voluntariado corporativo de Caixabank comeza a súa colaboración coa Fundación Erguete en Coruña mellorando as capacidades comunicativas dun grupo de usuari@s.

08/03/2017 | Vigo

Adhesión ao manifesto de UNAD

Compartimos este manifesto de UNAD  (Unión de Asociacións e Entidades de Atención ao Drogodependente) de cara ao 8 de marzo, que reivindica a situación das mulleres con problemas de adiccións.

03/03/2017 | Santiago de Compostela

Recoñecementos 10 anos Incorpora de “la Caixa” Galicia

Premios ás empresas socialmente resonsables e compromentidas coa integración laboral de colectivos desfavorecidos en Galicia.

03/03/2017 | Santiago de Compostela

Emprendedor do Punto de Autoemprego premiado

Alberto Millos (Handball7M)  do Punto de Autoemprego, premiado na celebración dos 10 anos do Programa Incorpora como mellor emprendedor do ano.

21/02/2017 | A Lama

Competencias clave de nivel 2

A Fundación Érguete–Integración, desenvolverá a II Edición do Programa Competencias Calve N 2, no CP A Lama.

13/02/2017 | Vigo

Almorzos solidarios

Colaboración da especialidade de Restaurante-Bar, do Obradoiro de Emprego Vigo Capacita III, co servizo de Calor-Café do Programa Sisifo.