Que facemos >

Servizo de Orientación Laboral

• Servizo de información e asesoramento a persoas demandantes de emprego

Servizo no que se informa ás persoas demandantes de emprego sobre o seu potencial laboral, ofrecéndolle asesoramento na procura de emprego, así coma un abanico de ofertas formativas para facilitar a súa inserción no mundo laboral.

A Consellería de emprego e igualdade desenvolve un sistema de orientación laboral baseado na información, orientación e procura activa de emprego, para mellorar a ocupación das persoas desempregadas. Ademais da rede de Oficinas de Emprego da Consellería, existe unha rede de persoal orientador en entidades colaboradoras, seleccionadas a través dunha Orde de convocatoria anual.

Obxectivos

Os obxectivos que definen as accións de orientación profesional son:

• Orientar e informar ás persoas demandantes de emprego sobre o seu perfil profesional
  • Actualizar e activar o curriculum vitae de cada demandante
  • Optimizar a oferta formativa existente
  • Compatibilizar a demanda da persoa coa oferta existente
  • Ofrecer un sistema áxil de información que permita coñecer as persoas usuarias, o seu nivel de cualificación e o seu potencial laboral

Tipos de Accións

As accións de orientación laboral da persoa desempregada seguen estos pasos:

En primeiro lugar ten unha entrevista en profundidade para coñecer o seu perfil profesional-ocupacional. Despois realízase un itinerario de inserción laboral, analízanse as súas capacidades e crease o seu itinerario profesional, con accións formativas concretas. Despois recibe información profesional dentro do espacio territorial da súa busca de emprego. E, por último, empezar a busca activa de emprego, mediante grupos de traballo, o/a usuario/a planifica e organiza a busca de emprego asesorado por unha técnica de Orientación que coordina todo o proceso.

Formas de Acceso

O acceso a accións de orientación laboral para persoas demandantes de emprego realízase a través do seu centro titor do Servizo Público de Emprego de Galicia ou de calquera Oficina de Emprego.

Vigo

Técnica de Orientación: Silvia Fernández Fuentes