Programa Avanza

Programa de fomento do Autoemprego para persoas migrantes

Programa promovido polo Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030 e que realizamos en colaboración con Fundación Nantik Lum, Dones pel Futur, Fundación Maimona e Aprofem.

Itinerario de autoemprego dirixido a persoas migrantes con NIE extracomunitario que non sexan solicitantes de asilo. Se tes unha idea de negocio e precisas asesoramento, acompañamento e formación para o estudo da súa viabilidade e posterior consolidación, ou se queres información sobre o acceso a financación, podémosche axudar.

• Persoa de contacto: Marta Alonso Lorenzo
  • TLF: 986 25 31 76
  • Email: erguete.pai@gmail.com

Programa Avanza Integra

O Programa Avanza Integra ten como obxectivo a inserción sociolaboral de persoas migrantes en España a través de dous eixos: a formación e o asesoramento a persoas emprendedoras e a formación a profesionais da intervención social.

As e os profesionais reciben capacitación online para mellorar as súas intervencións e, deste xeito, contribuír á mellora da situación de empregabilidade das persoas emprendedoras migrantes, á vez que estas aprenden a darlle forma á súa idea de negocio e poñela en marcha.