Apoio á inclusión sociolaboral en medio penal

Deseño de proxectos de inclusión sociolaboral para persoas privadas de liberdade

FINALIDADE: Contribuír á incorporación sociolaboral dun grupo de persoas privadas de liberdade, a través de accións ocupacionais e pre-laborais que contribúan a reverter a situación de exclusión severa, facilitando o acceso ao emprego tras o tempo de condena

ÁMBITO ACTUACIÓN: Centro Penal A Lama (Pontevedra), Centro Penal Teixeiro (Curtis – A Coruña), Centro Penal Pereiro de Aguiar (Ourense), Centro de Inserción Social “Carmen Avendaño Otero (Vigo - Pontevedra) e Centro de Inserción Social “Carmen Arias y Díaz de Rábago” (A Coruña)

PRESTACIÓNS QUE INCLÚE O PROGRAMA: Deseño de proxectos de inclusión sociolaboral e accións grupais: para adquisición e/ou fortalecemento das capacidades sociais e laborais, e promotoras do acceso e permanencia no mercado laboral.

DURACIÓN DO PROGRAMA: O programa ten una duración anual, desde Xaneiro a Decembro.

Persoa responsable do Programa: María Rodríguez Lago

Contacto en Vigo:
Técnica María Rodríguez Lago
itinerevigo@gmail.com

Contacto en A Coruña:
Técnica Rosaura Romo Hernández
itinerecoruna@gmail.com

Contacto en Ourense:
Técnica Lucía Lavandeira García
itinereourense@gmail.com

O programa está financiado pola Convocatoria  de Subvencións destinadas á realización de programas de interese xeral para fins de carácter social, con cargo á asignación tributaria do 0,7%, Xunta de Galicia – Consellería de Política Social.