Infórmate > Vídeos

A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

Yelipza, a idade non é impedimento

22/04/2022 | 00:53

Yelipza atopou portas, na súa chegada a España, nas que se lle dicía que pola súa idade sería moi difícil atopar un emprego. Neste tempo e co apoio do Servizo de Orientación Laboral da Fundación Érgute-Integración, conseguíu non so cualificarse coma Técnico de Farmacia, senon atopar “o seu ansiado emprego” no posto. Un exemplo de que a idade non ten por qué ser un impedimento.

Arquivado en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Servizo de Orientación Laboral

Novedades de la Reforma Laboral

04/02/2022 | 01:05

Jessica Rios, do Servizo de Orientación Laboral, explica as novidades da reforma laboral neste vídeo.

Arquivado en:

Valoración das persoas participantes no Proxecto Xeitos de Ver - 2021 (subvencionado polo Concello da Coruña)

11/01/2022 | 00:02:42

Esta actividade tuvo a finalidade de sensibilizar a un grupo de persoas en situación de privación de liberdade en particular, e á cidadanía en xeral, acerca dos estereotipos de xénero e as situacións de desigualdade e violencia existentes na sociedade, a través das Redes Sociais.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Proyecto Xeitos de Ver

Vinta e dúas persoas conseguen acceder a un emprego grazas ao programa Reincorpora da Fundación Érguete

15/02/2021 |

As compañeiras do programa Reincopora, ofrécennos este vídeo onde se detallan os datos obtidos no programa durante este ano 2020. A pesar das medidas que se tiveron que adoptar fronte á situación sanitaria, as actividades finalmente puidéronse desenvolver con éxito, demostrando unha gran implicación tanto por parte das persoas usuarias como polas profesionais da entidade.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora

Igualdade de xénero antes e despois do coronavirus. Proxecto Xeitos de ver

11/02/2021 | 00:23:41

Na súa edición 2020, o proxecto "Xeitos de ver" pretende darlle visibilidade ás situacións de desigualdade e ao impacto da crise do Covid-19 nas mulleres. Trátase dun proxecto de formación teórica e práctica que se materializa neste vídeo, realizado polo alumnado dos talleres propostos.