15 Persoas privadas de libertade superan a proba de Competencias Clave

08/06/2017 | A Lama

As 15 persoas formadas no penal de A Lama pola Fundación Érguete - Integración, superaron o exame nas tres competencias para as que foron instruídos.

No mes de maio a Fundación Érguete a través do programa ITINERE presentou a un grupo de 15 persoas privadas de liberdade á proba de certificación Competencias Clave Nivel 2. O resultado foi máis que satisfactorio ao superar o 100% do alumnado a proba evaluativa.

A finalidade  coa que se realiza esta actividade é a de facilitar o acceso ás accións formativas que desde o Organismo Autónomo de Traballo Penal e Formación para o Emprego, prográmanse para a institución, de modo que as persoas privadas de liberdade reciben unha formación ocupacional con certificado de profesionalidade. Este tipo de accións contribúen a mellorar o perfil de empleabilidad do interno/a así como facilitan a súa incorporación laboral tras o tempo de condena.

Parabén a todas as persoas aprobadas!

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

MATERIAIS RELACIONADOS

Rúa Azahar bloque 48, portal 10-baixo

• O desenvolvemento desta WEB foi posible grazas ao mecenado da Fundación Barrié e a RSC de Edisa Logo FBarrie Logo EDISA