Adhesión á Rede Eusumo

06/06/2017 | Vigo

A Fundación Érguete-Integración adhírese á Rede Eusumo para o fomento do cooperativismo e a economía social

A Rede Eusumo é unha rede de colaboración cofinanciada polo Fondo Social Europeo e impulsada pola Consellería de Economía, Emprego e Industria da Xunta de Galicia para o fomento do cooperativismo e a economía social. Con ela procúrase o fomento do espírito emprendedor prestando apoio directo á creación e consolidación de emprego con base na economía social.

A través da rede Eusumo:

• Préstase apoio directo á creación e consolidación de emprego con base na economía social.
• Impúlsase o modelo empresarial no ámbito local, a través de accións de formación, divulgación e asesoramento para o autoemprego cooperativo.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora