Emprendedor do Punto de Autoemprego premiado

03/03/2017 | Santiago de Compostela

Alberto Millos (Handball7M)  do Punto de Autoemprego, premiado na celebración dos 10 anos do Programa Incorpora como mellor emprendedor do ano.

Onte celebráronse en Santiago os 10 anos de vida do Programa Incorpora da Obra Social “la Caixa”. No acto resultou premiado Alberto Millos Mosquera, usuario da Fundación Érguete-Integración que abriu a sua empresa “HANDBALL7M”, tenda deportiva especializada en Balonman, coa axuda do Punto de Autoemprego e gracias á financiación de Microbank. Estamos moi orgullosos e emocionados por este recoñecemento o esforzo, a superación persoal e o saber facer.

Noraboa Alberto!

Arquivada en:

Empresas > Responsabilidade Social Empresarial
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora