A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

11/10/2016 | Vigo

Coñecendo a senda azul do Río Lagares

06/10/2016 | Vigo

Firma de Convenio Incorpora con AGAEXAR (Asociación Galega de Empresas de Xardinería)

A Fundación Érguete-Integración, membro do Grupo Incorpora Galicia, asinou un novo convenio cunha asociación empresarial, neste caso ligada á actividade da xardinería.

23/09/2016 | Vigo

A Fundación Érguete-Integración uniuse á Rede PAE (Puntos de Atención ao Emprendedor)

O 1 de setembro firmouse un Convenio de colaboración entre a Administración Xeral do Estado, a través do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo (Dirección Xeral de Industria e da Pequena e Mediana Empresa) e Fundación Érguete-Integración para o establecemento de Puntos de Atención ao Emprendedor (PAE) integrados na Rede CIRCE.

23/09/2016 | A Lama

Celebración da festividade de Nosa Señora da Merced no CP A Lama

O deporte en prisión.

09/09/2016 | Santiago de Compostela

Xornada de autoformación para ONG de desenvolvemento

Proxecto Novos: Reeducar a través da terapia animal.