A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

24/08/2016 | Vigo

Sete persoas privadas de liberdade formaranse como axudantes de panadería

O 24 de agosto recibimos a un grupo de persoas en proceso de excarceración na nosa sede de Vigo, para darlles a benvida ao programa Reincorpora da Obra Social La Caixa. A nosa presidenta, Carmen Avendaño Otero, foi a encargada de abrir este saúdo e acollida.

22/08/2016 | Vigo

A Fundación Érguete-Integración aliada do Plan de Inclusión Dixital de Galicia

AMTEGA, Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, adheríu a nosa Fundación como Aliado Dixital ao Plan de Inclusión Dixital de Galicia, na categoría de entidade colaboradora.

20/07/2016 | Vigo

Coidadores de Barrio a asistencia máis próxima

Recoñecemento do Servizo de Coidadores de Barrio en Bouzas

14/07/2016 | A Coruña

Diversión sostible

Os días 21 e 22 de xuño tivo lugar na Coruña o servizo á comunidade vinculado ao programa InOut da Obra Social “La Caixa”, que se está a desenvolver coa colaboración da Oficina de Voluntariado da Universidade da Coruña.

06/07/2016 | Santiago de Compostela

Renovación do Convenio Incorpora Galicia

A entidade financeira "la Caixa", destina este ano un total de 570.000 euros ao desenvolvemento de Incorpora en Galicia, intensificando a súa colaboración con seis entidades sociais para fomentar a contratación de persoas en risco de exclusión.