Inicio do taller de comunicación e emprego no CIS de A Coruña

08/03/2017 | A Coruña

O voluntariado corporativo de Caixabank comeza a súa colaboración coa Fundación Erguete en Coruña mellorando as capacidades comunicativas dun grupo de usuari@s.

Dúas voluntarias, Marina y Maria, quixeron colaborar na nosa Fundación , a través do voluntariado Corporativo de LaCaixa, apoiando aos nosos usuarios internos no CIS A Coruña impartíndolles un taller de comunicación e emprego.

Un taller que terá lugar todos os martes de 17:00a 19:00 e que teñen como fin axudar a mellorar as capacidades de comunicación e habilidades sociais dos participantes de face a unha procura de emprego máis frutífera.

As voluntarias, expertas en tratar diariamente no seu traballo tanto como con empregadores como con empregados, son o perfil perfecto para dotar aos participantes das técnicas e os recursos máis actuais na procura de emprego.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere