A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

23/05/2016 | A Lama

Examen de Competencias Clave en CP A Lama-Pontevedra

A Fundación Érguete-Integración presenta a 15 persoas á proba de Competencias Clave de nivel II.

16/05/2016

Campaña da Renda 2016, Marca a X Solidaria

Marcar a casiña solidaria é un pequeno xesto pero unha gran oportunidade para mellorar a vida das persoas.

05/05/2016 | Vigo

Servizo Solidario Programa REINCORPORA

Prostitución: Oficio ou escravitude.

04/05/2016 | A Coruña

Xuntanza no concello da Coruña

Presentación do Servizo Solidari-Progrma REINCORPORA InOut-Diversión sustentable.

25/04/2016 | Vilagarcía de Arousa

Carmen Avendaño convidada a participar no programa APS do IES CASTRO ALOBRE de Vilagarcía de Arousa

A presidenta da Fundación Érguete-Integración, Carmen Avendaño, foi convidada a participar, en calidade de relatora, nun programa educativo que leva a cabo o Departamento de Filosofía do IES CASTRO ALOBRE de Vilagarcía de Arousa.