A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

19/04/2016 | Vigo

Punto de Autoemprego Incorpora no Faro de Vigo

O Faro de Vigo publicou unha ampla reportaxe sobre o servizo de asesoramento a Emprendedores, promovido pola Obra Social “la Caixa” que a Fundación Érguete-Integración ofrece os seus usuarios dende Xaneiro do 2016.

19/04/2016 | Vigo

Coidadores/as de barrio no Faro de Vigo

O diario publicou unha ampla reportaxe sobre o seu labor de atención e apoio a persoas dependentes da cidade

18/04/2016 | Teixeiro

Inicio do Servizo á Comunidade INOUT 2016 no Centro Penitenciario Teixeiro

Servizo que levamos a cabo en colaboración coa oficina Técnica de Voluntariado da Universidade da Coruña, e que se desenvolve cos participantes do Programa Reincorpora InOut.

18/04/2016 | Vigo

Taller de busca de emprego

Resolución de conflitos na contorna laboral.

18/04/2016

A Voz de Galicia entrevista a Carmen Avendaño, Presidenta da Fundación Érguete-Integración

No artigo destácanse as loitas, ameazas e estigmas polas que pasaron unhas nais tomadas por tolas, pero que malia iso lograron influír coas súas propostas e achegas na integración de moitas persoas en dificuldades.