Infórmate > Vídeos

A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Ciber Emprego

13/05/2019 | 00:04:16

Este ano 2019 a Fundación Érguete-Integración cumpre 20 anos traballando pola incorporación sociolaboral das persoas en risco ou situación de exclusión social. Son moitos os programas, proxectos e actividades que temos realizado durante este tempo con ese obxectivo. Para darlle visibilidade a todo o que se fai, imos adicarlle un video ao mes a cada un dos programas que levamos a cabo.

Neste video centrámonos no programa Ciber Emprego. A entidade conta cun aula de informática na que profesionais axudan e asisten a persoas en busca activa de emprego sobre o uso de ferramentas dixitais, as competencias ofimáticas ou a creación do curriculum. A responsable do programa, Ana Mª Pascual, refire a traxectoria do Ciber, o acceso ao mesmo e a súa experiencia ao fronte do programa. Así mesmo, vemos a opinión dunha persoa usuaria.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Ciber Emprego

Punto Autoemprego Incorpora (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

29/03/2019 | 00:03:26

Arquivado en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora

O Servizo de Orientación Laboral (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

18/02/2019 | 03:12

Este ano 2019 a Fundación Érguete-Integración cumpre 20 anos traballando pola integración sociolaboral das persoas en risco ou situación de exclusión social. Son moitos os programas, proxectos e actividades que temos realizado durante este tempo con ese obxectivo. Para darlle visibilidade a todo o que se fai imos adicarlle un video ao mes a cada un dos programas que levamos a cabo.

Comezamos co noso Servizo de Orientación Laboral. Aínda que a orientación laboral está no ADN da entidade dende a súa constitución, este é o programa máis recente como tal. Agora somos un servizo dependente da Xunta e o Servizo Público de Emprego. A nosa técnica e persoas usuarias do servizo contan en que consiste e a súa experiencia e opinión tras participar del.

Arquivado en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Servizo de Orientación Laboral

Concerto musicoterapia xaneiro 2019

10/01/2019 | 10:55