A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

11/01/2022 | 00:02:42

Valoración das persoas participantes no Proxecto Xeitos de Ver - 2021 (subvencionado polo Concello da Coruña)

Esta actividade tuvo a finalidade de sensibilizar a un grupo de persoas en situación de privación de liberdade en particular, e á cidadanía en xeral, acerca dos estereotipos de xénero e as situacións de desigualdade e violencia existentes na sociedade, a través das Redes Sociais.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Proyecto Xeitos de Ver

2021_Participantes del Programa Reincorpora reciben agradecemento do Hospital Materno Infantil Teresa Herrera de A Coruña.

10/01/2022 | 00:01:41

Vídeo que envían desde o Hospital Materno Infantil Teresa Herrera da Coruña en agradecemento ao programa Reincorpora pola entrega dos agasallos do Nadal aos nenos e nenas ingresados

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora

2021_Participantes del Programa Reincorpora regalan 'Bólas de Nadal' para os/as nenos/as ingresados en el Hospital de A Coruña.

10/01/2022 | 00:01:41

Video do servizo á comunidade no que participantes Reincorpora realizaron bólas de Nadal en arxila para os/as nenos/as ingresados nestas datas no Hospital de A Coruña. (2021)

2021_Postais de agradecemento ao servizo á Comunidade do Programa Reincorpora

10/06/2021 | 00:01:08

2021_Postais de agradecemento ao servizo á Comunidade do Programa Reincorpora

2021_Postais de agradecemento do alumnado do colexio que recibiu os niños decorativos realizados polos participantes do servizo á Comunidade do Programa Reincorpora

Arquivado en:

Vinta e dúas persoas conseguen acceder a un emprego grazas ao programa Reincorpora da Fundación Érguete

15/02/2021 |

As compañeiras do programa Reincopora, ofrécennos este vídeo onde se detallan os datos obtidos no programa durante este ano 2020. A pesar das medidas que se tiveron que adoptar fronte á situación sanitaria, as actividades finalmente puidéronse desenvolver con éxito, demostrando unha gran implicación tanto por parte das persoas usuarias como polas profesionais da entidade.

Igualdade de xénero antes e despois do coronavirus. Proxecto Xeitos de ver

11/02/2021 | 00:23:41

Igualdade de xénero antes e despois do coronavirus. Proxecto Xeitos de ver

Na súa edición 2020, o proxecto "Xeitos de ver" pretende darlle visibilidade ás situacións de desigualdade e ao impacto da crise do Covid-19 nas mulleres. Trátase dun proxecto de formación teórica e práctica que se materializa neste vídeo, realizado polo alumnado dos talleres propostos.

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Reincorpora

29/11/2019 | 00:05:57

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Reincorpora

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Incorpora

03/09/2019 | 00:05:09

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Incorpora

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Incorpora

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Ciber Emprego

13/05/2019 | 00:04:16

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Ciber Emprego

Este ano 2019 a Fundación Érguete-Integración cumpre 20 anos traballando pola incorporación sociolaboral das persoas en risco ou situación de exclusión social. Son moitos os programas, proxectos e actividades que temos realizado durante este tempo con ese obxectivo. Para darlle visibilidade a todo o que se fai, imos adicarlle un video ao mes a cada un dos programas que levamos a cabo.

Neste video centrámonos no programa Ciber Emprego. A entidade conta cun aula de informática na que profesionais axudan e asisten a persoas en busca activa de emprego sobre o uso de ferramentas dixitais, as competencias ofimáticas ou a creación do curriculum. A responsable do programa, Ana Mª Pascual, refire a traxectoria do Ciber, o acceso ao mesmo e a súa experiencia ao fronte do programa. Así mesmo, vemos a opinión dunha persoa usuaria.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Ciber Emprego