A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

O Servizo de Ciber Emprego da Fundación contribúe á educación tecnolóxica

04/08/2023 | 0:56

O Servizo de Ciber Emprego da Fundación contribúe á educación tecnolóxica

As técnicas do servizo de Ciber Emprego da Fundación contan os xeitos de contribuír ao Obxectivo de Desenvolvemento Sostible que avoga pola educación tecnolóxica para toda a sociedade dende o Ciber

#Ciberemprego #ods  #fundación #érguete #integración

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Ciber Emprego

Entre Patios: actividade de aprendizaxe-servizo no C.P de Teixeiro

27/07/2023 | 0:34

Entre Patios: actividade de aprendizaxe-servizo no C.P de Teixeiro

Este é un video resumen da actividade de Aprendizaxe Servizo “Entre Patios” no que podemos ver como o grupo do C.P Teixeiro recibe a formación por parte do docente do F.P de Carpintería e Moble do I.E.S Rosalía Mera.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora

Conferencia das técnicas da Fundación Érguete no 25 aniversario do Centro Penitenciario de Teixeiro

08/06/2023 | 7:32

As técnicas do programa de prisión da Fundación Érguete na Coruña realizan unha intervención a modo de repaso sobre os seus anos de intervención dentro do centro. Destacaron aqueles momentos, persoas e actividades que axudaron a construir a metodoloxía de traballo actual e aproveitaron para trasladar ás persoas asistentes os valores sobre os cales se deseñan a nosas actividades. Agradeceron tamén ao Centro Penitenciario de Teixeiro por contar coa Fundación e por facelas sentir parte do equipo.

#emprego #reinserción #integración #laboral #social #persoas #privadas #liberdade #érguete #fundación #teixeiro #acoruña

La historia de Manuel Severino

14/04/2023 | 4:28

La historia de Manuel Severino

Severino conta a súa historia dende que chegou á entidade ata dar un xiro de 180 graos a súa vida e conseguir un emprego este ano, no concello de Vigo. Itinerario personalizado de inserción sociolaboral de Manuel Severino, unha persoa usuaria da Fundación Érguete a través do Programa Sísifo, o Proxecto Alén e o Servizo de Orientación Laboral.

#fundaciónérguete #érguete #historia #superacion #integración #inserción #vigo #itinerario #emprego #concello #sisifo #orientacion #laboral

Mulleres e reinserción

09/03/2023 | 5:31

Mulleres e reinserción

Vídeo no que as usuarias da Fundación Érguete-Integración en réxime de semiliberdade internas no Centro de Inserción Social da Coruña narran o seu proceso.

Moitas grazas a todas elas por querer compartir a súa experiencia e así poder axudar a outras mulleres que se atopan en situacións semellantes.

#EnLiña8M #Igualdade #Mulleres #Inserción #Érguete #Integración

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

O 8M non se celebra, lóitase

08/03/2023 | 2:54

O 8M non se celebra, lóitase

Manifesto feminista polo 8 de marzo, Día da Muller, creado polas mulleres privadas de liberdade do Centro Penitenciario de Pereiro de Aguiar en Ourense co Programa Itínere da Fundación Érguete-Integración

#Enliña8M #igualdade #itínere #ourense #érguete #integración

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

2022 Visita á exposición “More Than Humans

31/10/2022 | 00:00:30

2022 Visita á exposición “More Than Humans"

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Proyecto Xeitos de Ver

Yelipza, a idade non é impedimento

22/04/2022 | 00:53

Yelipza, a idade non é impedimento

Yelipza atopou portas, na súa chegada a España, nas que se lle dicía que pola súa idade sería moi difícil atopar un emprego. Neste tempo e co apoio do Servizo de Orientación Laboral da Fundación Érgute-Integración, conseguíu non so cualificarse coma Técnico de Farmacia, senon atopar “o seu ansiado emprego” no posto. Un exemplo de que a idade non ten por qué ser un impedimento.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Servizo de Orientación Laboral

Novedades de la Reforma Laboral

04/02/2022 | 01:05

Novedades de la Reforma Laboral

Jessica Rios, do Servizo de Orientación Laboral, explica as novidades da reforma laboral neste vídeo.