Infórmate > Vídeos

A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

2021_Postais de agradecemento ao servizo á Comunidade do Programa Reincorpora

10/06/2021 | 00:01:08

2021_Postais de agradecemento do alumnado do colexio que recibiu os niños decorativos realizados polos participantes do servizo á Comunidade do Programa Reincorpora

Arquivado en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora

Vinta e dúas persoas conseguen acceder a un emprego grazas ao programa Reincorpora da Fundación Érguete

15/02/2021 |

As compañeiras do programa Reincopora, ofrécennos este vídeo onde se detallan os datos obtidos no programa durante este ano 2020. A pesar das medidas que se tiveron que adoptar fronte á situación sanitaria, as actividades finalmente puidéronse desenvolver con éxito, demostrando unha gran implicación tanto por parte das persoas usuarias como polas profesionais da entidade.

Infórmate > Vídeos

Igualdade de xénero antes e despois do coronavirus. Proxecto Xeitos de ver

11/02/2021 | 00:23:41

Na súa edición 2020, o proxecto "Xeitos de ver" pretende darlle visibilidade ás situacións de desigualdade e ao impacto da crise do Covid-19 nas mulleres. Trátase dun proxecto de formación teórica e práctica que se materializa neste vídeo, realizado polo alumnado dos talleres propostos.

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Proyecto Xeitos de Ver

20 ANOS DE FUNDACIÓN ÉRGUETE-INTEGRACIÓN| Reincorpora

29/11/2019 | 00:05:57