A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

Punto Autoemprego Incorpora (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

29/03/2019 | 00:03:26

Punto Autoemprego Incorpora (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora

O Servizo de Orientación Laboral (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

18/02/2019 | 03:12

O Servizo de Orientación Laboral (20 anos de Fundación Érguete-Integración)

Este ano 2019 a Fundación Érguete-Integración cumpre 20 anos traballando pola integración sociolaboral das persoas en risco ou situación de exclusión social. Son moitos os programas, proxectos e actividades que temos realizado durante este tempo con ese obxectivo. Para darlle visibilidade a todo o que se fai imos adicarlle un video ao mes a cada un dos programas que levamos a cabo.

Comezamos co noso Servizo de Orientación Laboral. Aínda que a orientación laboral está no ADN da entidade dende a súa constitución, este é o programa máis recente como tal. Agora somos un servizo dependente da Xunta e o Servizo Público de Emprego. A nosa técnica e persoas usuarias do servizo contan en que consiste e a súa experiencia e opinión tras participar del.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Servizo de Orientación Laboral

Concerto musicoterapia xaneiro 2019

10/01/2019 | 10:55

Concerto musicoterapia xaneiro 2019

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Sísifo

Taller Conecta2 de Boas Prácticas en SEO, contidos e analíticas web

01/08/2017 | 03:39:00

Taller Conecta2 de Boas Prácticas en SEO, contidos e analíticas web

Aquí deixámosvos un vídeo que a Fundación Barrié compartiu con todas as entidades participante no proxecto Conecta2 e no cal se compartiron unha serie de boas prácticas na xestión e análise das webs das nosas respectivas entidades.

Transparencia > Responsabilidade social corporativa

Memoria de COIDADORES/AS DE BARRIO 2016

23/01/2017 | 02:45

Memoria de COIDADORES/AS DE BARRIO 2016

Convenio coConcello de Vigo no marco do Plan Municipal de Emprego. Memoria do Servizo de Coidadores/as de Barrio 2016.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Anteriores > > Coidadores/as de Barrio

Servizo de Coidadores de Barrio 2016

02/11/2016 | 00:02:30

Servizo de Coidadores de Barrio 2016

Atención á cidadanía mediante Coidadores de Barrio e o desenvolvementeo de actividades de interese social.

Prácticas en empresas 2013-2016 en AELPO

02/09/2016 | 02:02:00

Prácticas en empresas 2013-2016 en AELPO

Este vídeo amosa a evolución no período 2013-2016 do convenio asinado con AELPO (Asociación de Empresas de Limpeza de Pontevedra), que deu lugar á sinatura doutros convenios con empresas do sector para a realización de prácticas non laboráis de alumnado da Fundación Érguete-Integración.

No vídeo se recollen o número de cursos realizados, o número de alumnos que fixeron prácticas non laboráis en empresas, o número de empresas que participaron nas prácticas, así como o número de insercións laboráis acadadas neste intervalo de tempo.

Agradecemos a AELPO e ás empresas asociadas a súa implicación e compromiso con las personas participantes.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > FORMACIÓN > Formación Ocupacional