A continuación presentámosche os 5 vídeos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar vídeos que cumpran uns criterios específicos.

Perigos da Internet e consellos para evitalos

14/02/2024 |

Perigos da Internet e consellos para evitalos

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Ciber Emprego

Proxecto Entre Patios

10/11/2023 | 6:51

Proxecto Entre Patios

#EntrePatios #Coruña #Fundación #Érguete #Reinserción #Carpintería #Centros #Educativos

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora

As mesas de picnic elaboradas dende Teixeiro xa están nos patios dos centros educativos!

23/10/2023 | 0:56

O venres na Coruña comezamos a unir lazos entre patios.

Algunhas das persoas participantes do servizo á comunidade no C.P de Teixeiro xunto ao alumnado de carpintería do IES Rosalía Mera, estiveron elaborando numerosas mesas de picnic para montar no patios dos centros educativos da Coruña.

Tras realizar unha visita polas instalacións do IES, animáronse a ir ata o Ceepr de Lourdes para montar as primeiras mesas contando cunha axuda do máis inesperada.

Grazas a todas as persoas e centros implicados por participar tan activamente nun proxecto como este. Foi un pracer ver os resultados dunha iniciativa tan fermosa levada a cabo coa maior das ilusións e das implicacións.

Infórmate > Vídeos

As técnicas do Ciberemprego recompilan as ofertas diarias de emprego de Vigo e A Coruña

19/10/2023 | 0:36

As técnicas do servizo de #Ciberemprego da Fundación traballan para recompilar as ofertas de emprego diarias de Vigo e A Coruña

Como xa sabedes, podedes consultalas no propio ciber ou descargalas na nosa páxina web!

#ofertas #emprego #érguete

As persoas usuarias de Sísifo na Coruña explican a súa experiencia no programa

13/10/2023 | 2:00

As persoas usuarias de Sísifo na Coruña explican a súa experiencia no programa

Grazas as persoas usuarias do #ProgramaSísifo na Coruña polas súas palabras de agarimo! Ninguén mellor que elas para explicar o traballo que realizan en Sísifo:

• No local de Sísifo na Coruña as nosas técnicas realizan atención diaria das necesidades básicas, o servizo de Calor Café, ropeiro, lavandaría, duchas, orientación...
  • Tamén traballan dende a rúa onde realizan achegamentos a zonas de consumo para intervención e redución de danos

Podedes achegarvos ao local no Barrio das Flores: Rúa Azahar bloque 48, portais 8 e 10.

Para contactar coas técnicas, podedes facelo a través do correo electrónico: sisifocoruna@gmail.com

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Sísifo

Rematan os obradoiros de Achégate á rede

28/09/2023 | 0:59

Rematan os obradoiros de Achégate á rede

Hoxe rematan os obradoiros de #AchégateÁRede!

12 mulleres recibiron formación no manexo e emprego do teléfono móbil e ademais dun módulo de autocoidado con perspectiva de xénero

Da gusto escoitar testemuñas como as súas! Grazas pola vosa entrega

Infórmate > Vídeos
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Achégate á rede

Celebración do Día da Merced no CIS da Coruña

24/09/2023 | 0:30

Celebración do Día da Merced no CIS da Coruña

Este venres a Fundación Érguete estivo presente na celebración do Día da Merced, a patrona de Instituciones Penitenciarias, no Centro de Inserción Social da Coruña.

Asistiron ao acto a Subdelegada do Goberno, María Rivas; a Directora da Fundación Barrié, Carmen Arias; o Maxistrado Xuiz de vixiancia penal, Javier Sanclaudi e a Deputada, Obdulia Taboadela.

Tamén se entregaron medallas de bronce ao mérito penitenciario. Moitos parabéns ás persoas galardonadas.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

Visita coas persoas internas do CIS á exposición dos 25 anos de Teixeiro

21/09/2023 | 0:24

Visita coas persoas internas do CIS á exposición dos 25 anos de Teixeiro

As persoas internas puideron ver as fotografías realizadas pola fotógrafa Vanessa Casteleiro, coas que pretendía cambiar a visión sobre os centros penitenciarios e humanizalos. A visita estivo guiada pola propia Vanessa e César, o educador do C.P de Teixeiro

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

As testemuñas do Programa Integrado de Emprego en Érguete-Integración

15/09/2023 | 4:01

As testemuñas do Programa Integrado de Emprego en Érguete-Integración

Rosa e Angelie contan a súa experencia formando parte dos itinerarios do Programa Integrado de Emprego na Fundación Érguete - Integración. Este programa, coordinado por EAPN Galicia, ten como obxectivo a inserción laboral de persoas en risco ou en situación de vulnerabilidade social.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Anteriores > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Programa Integrado de Emprego