A continuación presentámosche as 6 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

14/02/2016 | Vigo

Coidadores de Barrio na Voz de Galicia

Edelmira Recio usuaria do servizo de Coidadores de Barrio "Non estou soa, hai xente ao meu carón"

02/02/2016 | Vigo

Actividades Coidadores de Barrio 2014-15

Resumo de resultados da laboura ofrecida polos Coidadores de Barrio á cidadanía de Vigo.

28/01/2016

Novas actuacións de Inclusión Social

Entre o 1 de febreiro e o 4 de marzo levaremos a cabo un curso de LIMPEZA DE CRISTAIS E USO DE MAQUINARIA INDUSTRIAL.

20/01/2016 | Vigo

Colaboración co IES Chapela de Vigo

A Fundación Érguete-Integración imparte formación sobre Deseño de Itinerearios Personalizados de Inserción a alumnos/as do Ciclo Superior Integración Social

20/01/2016 | Vigo

Ser "Responsable" ten premio

Os Premios Incorpora Galicia recoñecen a empresarios que apostan pola integración laboral de colectivos vulnerables

15/01/2016 | Vigo

A Asociación Autónoma de Empresarios de Talleres de Reparacóns de Vehículos de Pontevedra únese ao programa Incorpora

Fomento da contratación e formación de persoas pertencentes a colectivos desfavorecidos e impulso de accións de responsabilidade social empresarial.