A continuación presentámosche os 5 documentos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar documentos que cumpran uns criterios específicos.

05/12/2015 | PDF | 901 KB

Benchmarking en Calidade: estudo comparativo e detección de boas prácticas en entidades de UNAD

Trátase dun texto que recolle un programa subvencionado pola Delegación do Goberno para o Plan Nacional Sobre Drogas. Co programa e co libro pretendemos poñer a disposición de todas as persoas interesadas, as mellores prácticas na implantación de sistemas de xestión de calidade nas ONG integradas en UNAD. A socialización deste coñecemento permitirá a outras organizacións mellorar a súa xestión e animalas a iniciarse neste proceso.

Luciano Poyato Presidente de UNAD.

A Fundación Érguete-Integración foi unha das 22 entidades que participaron na elaboración deste documento compartindo 2 procesos de xestión en calidade.

Transparencia > Responsabilidade social corporativa

29/10/2015 | PDF | 18 KB

Que é o Banco do Tempo?

Neste documento poderás ver en que consiste o Banco do Tempo, requisitos para participar e onde dirixirte.

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Anteriores > PROGRAMAS > Servizos á cidadanía

27/10/2015 | PDF | 298 KB

Código Ético UNAD