A continuación presentámosche os 5 documentos máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar documentos que cumpran uns criterios específicos.

07/10/2020 | PDF | 7.819 KB

Guía dixital con recursos de igualdade e prevención da violencia de xénero

Guía dixital con recursos de igualdade e prevención da violencia de xénero. Colabora a Concellería de Igualdade do Concello de Vigo.

Transparencia > Responsabilidade social corporativa > Área de Igualdade

15/09/2020 | PDF | 91 KB

Adquisición de equipamento para calor-café

Atender as necesidades básicas de persoas drogodependentes en situación de emerxencia social, mediante a atención directa e personalizada, favorecendo medidas que eviten ou minimicen a exclusión social e sanitaria.

Infórmate > Documentos

21/08/2020 | PDF | 156 KB

Subvención Promoción de Emprego en ONG, Concello de Vigo 2020

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > ASESORAMENTO PARA O EMPREGO > Ciber Emprego

23/06/2020 | PDF | 1.641 KB

Guía breve para vítimas de delictos de odio LGTBIfóbico

Documento elaborado polo Ministerio de Igualdade do Goberno de España que responde a preguntas como:
  • Cando es vítima dun delicto de odio pola túa orientación sexual o pola túa identidade ou expresión de xénero?
  • Como podes actuar ante un delicto de odio?
  • Como se pon unha denuncia? Onde interpoñer unha denuncia? Como se presenta a denuncia? Cal é o contido dunha denuncia? Que documentos hai que aportar cunha denuncia? Testigos dos feitos.
  • Que dereitos tes como vítima dun delicto de odio?

Arquivado en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > INTERVENCIÓN COAS PERSOAS > Normas de prevención COVID-19

15/06/2020 | PDF | 1.302 KB

Guía sobre a Nova Normalidade

Guía de medidas de prevención da Comunidade Autónoma de Galicia na Nova Normalidade

08/06/2020 | PDF | 413 KB

Guía da Fase 3 da desescalada

Guía que resume as principais medidas da terceira fase da desescalada, prevista no Plan para a transición cara unha nova normalidade elaborado polo Goberno de España.

01/06/2020 | PDF | 495 KB

Guía da Fase 2 da desescalada

Guía que resume as principais medidas da segunda fase da desescalada, prevista no Plan para a transición cara unha nova normalidade elaborado polo Goberno de España.

25/05/2020 | PDF | 990 KB

Comunicado pola reapertura presencial de servizos na Fundación Érguete-Integración

A Fundación Érguete-Integración reabre a atención presencial en varios dos seus servizos mediante o sistema de cita previa.

14/05/2020 | PDF | 1.693 KB

A perspectiva de xénero na resposta á Covid-19

Análise do impacto de xénero que produce a pandemia do Coronavirus en tres dimensións: sanitaria, social e económica. Unha crise que, polas súas propias características, afecta de maneira diferente a mulleres e homes.