Que facemos >

Servizos á cidadanía

• Servizos de mellora de vida nos barrios de Vigo realizados por persoas con difícil acceso ao emprego

A través dun convenio co Concello de Vigo para a promoción do emprego, a Fundación Érguete-Integración pon en funcionamento e xestiona os servizos seguintes:

Ao mesmo tempo que se encarga da selección e contratación de persoas con dificultades de acceso ao emprego, para realizar eses servizos, proporcinándoles a formación necesaria para o seu desempeño.

E colabora con:

• Bancos do Tempo. Temos a catro persoas contratadas a través do Convenio co Concello de Vigo, para participar neste servizo. Se queres máis información bótalle un vistazo ao documento que tes a túa disposición, á dereita da pantalla, tamén podes acceder a seu blog facendo clic aquí.

Imaxes
  • 1 de 7