Que facemos >

Que facemos

Graduado en ESO

• Preparación para as probas libres oficiais de graduado en Educación Secundaria Obrigatoria

Se estás interesado/a en obter o Graduado ESO, preparámosche para presentarte as probas extraordinarias de obtención do Título Oficial para maiores de 18 anos (ou que os cumpriran o día do exame).

Está pensado para aquelas persoas adultas que necesitan dun mellor desenvolvemento persoal e profesional, especialmente as máis desfavorecidas ou carentes de titulación académica básica, que por razóns de traballo, residencia ou situación socioeconómica non poden continuar os seus estudos nos centros ordinarios. O grupo da clase constará de 20 alumnos/as. O curso será de carácter GRATUÍTO.

Lévase a cabo de novembro a setembro. As clases presenciais son 3 días á semana, 3 horas ao día pola mañá.

Para máis información podes chamar ao teléfono 986 253 176 ou pasar polas nosas instalacións de Vigo.

Persona de contacto: Emilia Lage Rodríguez

Imaxes