© Plataforma Tercer Sector | 09/10/2023 | Cartel polo Día do Terceiro Sector (9 de outubro de 2023)

Día Nacional do Terceiro Sector

Un día para poñer en valor o traballo das entidades e persoas que conforman este sector e seguilo impulsando para contribuír a acadar unha sociedade inclusiva, xusta e democrática transformando as vidas das persoas

09/10/2023

Este 9 de outubro, co motivo do Día Nacional do Terceiro Sector, Fundación Érguete súmase á campaña e manifesto elaborado pola Plataforma Tercer Sector que reivindica:

Máis e mellores dereitos

Demanda de más y mejores derechos sociales, económicos, culturales y medioambientales para toda la ciudadanía.

Máis e mellor diálogo civil

Apuesta por el diálogo civil como instrumento de transformación social. Reivindicamos a las instituciones y a los poderes públicos un diálogo real, permanente y efectivo con el Tercer Sector.

Cambiar o modelo de financiación e mellorar a sostibilidade do Terceiro Sector

Reclamar un modelo que garanta fondos suficientes para dar resposta aos enormes retos que enfrentemos. Un modelo que asegure a estabilidade das organizacións.

Podes firmar o manifesto na páxina de Plataforma Tercer Sector