Clausura de accións formativas no Centro Penal da Lama (Pontevedra)

21/12/2016 | A Lama (Pontevedra)

Durante o ano 2016, a Fundación Érguete a través do programa ITÍNERE – programa de atención e seguimento de persoas privadas de liberdade para a súa incorporación social e laboral – desenvolveu cinco accións formativas no Centro  Penitenciario de A Lama (Pontevedra) o que supuxo un total de 925 horas de formación destinada a 55 persoas que cumpren a súa condena neste centro. A tipoloxía fomativa foi a seguiente; un curso de  Competencias Clave Nivel 2, un Curso de Operadora de Telemarketing, dous Cursos de Auxiliar de Psiquiatria e un curso de Axudante de Almacén con Carné de Carretillero.

Hoxe, en compañía da nosa Presidenta Carmen Avendaño Otero e da Dirección e Subdirección do CP A Lama entregaremos os diplomas formativos ás 50 persoas finalistas das accións desenvolvidas o longo deste exercicio.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere

MATERIAIS RELACIONADOS

Rúa Azahar bloque 48, portal 10-baixo

• O desenvolvemento desta WEB foi posible grazas ao mecenado da Fundación Barrié e a RSC de Edisa Logo FBarrie Logo EDISA