© FEI | 02/06/2016 | Visita de persoal da nosa Fundación á cafetería de Martín e Mercedes

Punto de Autoemprego Incorpora na Voz de Galicia

A Voz de Galicia publicou unha reportaxe adicada ao proxecto que a Obra Social “La Caixa” puxo en marcha para que Emprendedores con escasos recursos creen o seu propio posto de traballo.

02/06/2016 | Vigo

Co título “Emprender para saír da situación de exclusión social” o diario publicou o día 2 de xuño un artígo no que se fala do caso de Martín e Mercedes que puideron abrir o seu negocio gracias ao Punto de Autoemprego Incorpora. Dende a Fundación Érguete-Integración se lles asesorou e acompañou en todo o proceso para a formalización do Plan de Empresa e a súa posterior solicitude de financiamento a Microbank para poder así realizar o seu sono de abrir o seu propio negocio.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora