Emprego Inclusivo

Melloramos a empregabilidade das persoas con formación, prácticas non laborais, e orientación e intermediación laboral

Financiado pola Deputación de Pontevedra, o obxectivo deste proxecto, é mellorar a empregabilidade das persoas en risco ou posible risco de exclusión, para conserguir a súa incorporacón ou reincorporación ao mercado laboral.

As actividades a desenvovel serán:

• Formación en capacitación técnica (profesións), para mellorar a capacidade profesional dos/as candidatos/as.
  • Prácticas non laborais en empresas., para ter un primer contacto e acercamento á realidade empresarial.
  • Formación en competencias transversáis., para mellorar aspectos da busca de emprego.
  • Servizos de orientación e intermediación laboral, tanto durante o proceso formativo como tras a súa finalización.

Informáte no teléfono 986 253 176, ou a través do mail: incorpora@fundacionerguete.org; tamén podes acudir as nosas instalacións, de Fundación Érguete-Integración en Vigo.