© FEI | 09/05/2019 | Rosaura Romo, Fundación Érguete (FEI); Marina Más, voluntaria 'la Caixa'; Lucía González, oficina técnica voluntarios 'la Caixa' Galicia; Beatriz Alfonso, subdirectora CIS; Ana Suárez, FEI; Nacho Pascual, voluntario 'la Caixa' e Maria Collantes, do CIS.

Entrega de diplomas do taller de comunicación e emprego na Coruña

Fin do taller e entrega de diplomas do taller de comunicación e emprego a cargo de dúas persoas voluntarias de “La Caixa”

09/05/2019 | A Coruña

O mércores 8 de maio finalizou o taller de comunicación e emprego que a Fundación Érguete-Integración realiza na Coruña coa colaboración dos/as Voluntarios/as de “La Caixa” Marina e Nacho.

Este é o cuarto ano consecutivo que se realiza este taller que está dirixido a persoas privadas de liberdade en réxime de semiliberdade co obxectivo de reforzar as súas habilidades e capacidades de cara ao emprego. É un recurso que complementa a súa formación ordinaria sobre as canles de procura de emprego facendo incidencia nas súas habilidades comunicativas, actitudes e motivación.

Foron dez persoas as que se diplomaron nesta edición e esperemos que este taller lles cargue de enerxía para a difícil tarefa de atopar un emprego.

Como sempre, agradecer a Nacho e Marina, que nos regalan parte do seu tempo e comparten coas persoas ás que atendemos a súa experiencia como profesionais.

Arquivada en:
Infórmate > Imáxenes