© FEI | 13/12/2019 | Visita da Asociación TP ao Programa Abeiro

O Programa Abeiro en Teixeiro pon fin cunha visita da Asociación de TP Galicia

Vanesa Montaña, psicóloga técnica da asociación de Trastornos de Personalidade de Galicia visita ao alumnado do programa Abeiro en Teixeiro

13/12/2019 | A Coruña

O curso de auxiliar de psiquiatría, enmarcado no programa Abeiro, no centro penitenciario de Teixeiro chega ao seu fin.

Despois de varios meses de formación, o alumnado recibe a visita de Vanesa Montaña, psicóloga técnica da asociación de Trastornos de Personalidade de Galicia (TPGalicia).

Durante esta charla, pudieron completar os contados adquiridos durante estes meses de formación coñecendo os diferentes trastornos de personalidade, criterios diagnósticos e os mitos e realidades en torno aos  Trastornos de Personalide.  Ademáis, cerraron a sesión cun taller práctico sobre o establecemento de límites físicos mentais e emocionais.

O proxecto Abeiro realízase a través da subvención destinadas á realización de programas de interese xeral para fins de carácter sociosanitario no ámbito das drogodependencias e os trastornos adictivos, e atención ás persoas con maior vulnerabilidade pola infección polo VIH, con cargo á asignación tributaria do 0,7 % do IRPF, xestionadas pola Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia”.

Arquivada en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Sísifo