Encontro de diálogo e participación na Asemblea Xeral da UNAD

25/04/2017 | Madrid

Con motivo da Asemblea Xeral de UNAD o próximo 28 de abril, organízase para as entidades que forman parte desta organización, unha xornada formativa o día 27 de abril, que pretende ser un espazo de encontro, formación e información útil, valiosa e amena.

Fundación Érguete-Integración, como entidade adherida a UNAD, participará os días 27 e 28 de abril nas diferentes actividades programas no encontro anual. Nesta ocasión a Coordinadora do Programa ITINERE participará na mesa de persoas expertas 2: Prácticas innovadoras en aspectos crave da intervención en adiccións “O proceso de saída no ámbito penal”.

Agradecemos á organización a invitación.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere