Ciber Caixa Solidaria en Réxime Aberto

26/10/2017 | Vigo

Alumnado do programa Reincorpora participa nun taller de Alfabetización dixital co Voluntariado de ASVIGAL.

O pasado 18 de outubro acompañamos a un grupo de internos e internas do Centro de Inserción Social de Vigo,  na presentación do Programa "Ciber Caixa Solidaria en Réxime Aberto". Entre os asistentes á formación atópanse  cinco participantes do Programa Reincorpora.

O obxectivo do programa, ademais de fomentar a formación dixital e a educación intergeneracional dos internos/as, é promover a función integradora e activa das persones maiores. Desta forma, preténdese impulsar relacións de confianza e de apoio mutuo nun momento de vulnerabilidade para os/as residentes de réxime aberto, que se enfrontan ao reencontro coa vida cívica, familiar, social e laboral.

O taller dixital desenvolverase ata o mes de Decembro na Ciber Aula do Centro Sociocultural de O Calvario, en Vigo.

Tivemos ocasión de coñecer á Coordinadora de Voluntariado deste programa Sita Puime, a un dos voluntarios de ASVIGAL Xullo Pérez e a Paula González Coordinadora Territorial de voluntariado persoas maiores Galicia.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Incorpora