Semilla para el Cambio colabora co Proxecto Inout en Coruña

20/06/2017 | A Coruña

Os participantes do proxecto Reincorpora InOut en Coruña comezaron hoxe o servicio a comunidade en colaboración coa ONG Semilla para el Cambio

O alumnado do proxecto InOut en Coruña asistiu esta mañá á presentación da ONG Semilla para el Cambio.

Esta presentación é a primeira parte do servizo á comunidade que realizarán dentro do proxecto de inserción sociolaboral no que participan.

Un servizo que busca a colaboración cunha Ong da contorna, no que esta descubra unha nova realidade aos participantes e eles, ao mesmo tempo, poidan aportar o seu gran de area cos coñecementos que están adquirindo.

Nesta primeira parte os obxectivos conseguíronse sobradamente, posto que as voluntarias de Semilla para el  Cambio causaron gran impacto entre os participantes, ao contarlles os proxectos que realizan na India contorna á saúde, nutrición, muller e educación, mentres, doutra banda sensibilizan á poboación da nosa contorna por un consumo máis responsable.

Tralo éxito deste primeiro taller, os participantes do Inout quedan á espera dunha segunda parte máis práctica onde poderán colaborar directamente nalgún mercadillo solidario que Semilla para el Cambio organice.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora