© FEI | 13/06/2017 | Momento da sinatura do convenio de colaboración entre a nosa Fundación e o Banco de Alimentos.

Sinatura de convenio de colaboración co Banco de Alimentos de Vigo

13/06/2017 | Vigo

O martes 13 de xuño celébrase o acto de firma de convenio co Banco de Alimentos de Vigo, para a realización das horas de formación práctica do curso “Operacións Auxiliares de Almacén”,  que se realizará proximamente no Punto Formativo Incorpora, na Fundación Érguete-Integración.

Esta é a terceira acción formativa do PFI durante este ano, e o alumnado adquirirá a capacitación técnica necesaria para desempeñar operacións auxiliares de almacén, complementada con materias transversais e prácticas en empresas.

No Banco de Alimentos estarán acompañados polo docente do curso, que supervisará a formación, adaptándoa ás necesidades propias da entidade colaboradora.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > FORMACIÓN > Punto de Formación Incorpora