Intervención con Persoas Drogodependentes - Plan Social Ence

Actividades asistenciais e formativas para evitar ou minimizar a exclusión social e sanitaria de persoas con problemas de consumo de drogas.

Este proxecto ten como finalidade establecer medidas que eviten ou minimicen a exclusión social e sanitaria de persoas con problemas de consumo de drogas, con especial atención ás mulleres por estar en situación dobremente vulnerable.

Obxectivos:
  • Achegar atención básica ás persoas que se atopan en circuítos segregadores.
  • Proporcionar unha formación actualizada e contrastada de VIH e de Hepatite.
  • Levar a cabo accións de "diminución do dano" para persoas drogodependentes.
  • Repartir e cubrir necesidades básicas de alimentación, hixiene e abrigo.
Persoas beneficiarias:
  • Drogodependentes en activo en situación de risco social.
  • Exdrogodependentes en risco de recaída.
  • Outras persoas en situación de exclusión social que, polas súas características, presentan riscos asociados ao consumo.
Intervención na rúa:

O equipo de traballo desprázase dous días á semana (martes e xoves) en horario de 10:00 a 12:30 horas na unidade móbil ao aparcadoiro anexo á escola naval.

A nosa atención é directa e personalizada, incorpora aspectos como a escoita activa, a comprensión e o apoio nos procesos de mellora. Desta maneira facilitamos o desenvolvemento de hábitos de relación social adecuados e normalizadores de hixiene, comportamento social, respecto aos demais, comunicación asertiva etc.

Proxecto patrocinado por: