Que facemos >

Que facemos

Intervención con Persoas Drogodependentes - Plan Social Ence

• Actividades asistenciais e formativas para evitar ou minimizar a exclusión social e sanitaria de persoas con problemas de consumo de drogas.

Este proxecto ten como finalidade establecer medidas que eviten ou minimicen a exclusión social e sanitaria de persoas con problemas de consumo de drogas, con especial atención ás mulleres por estar en situación dobremente vulnerable.

Obxectivos:
  • Achegar atención básica ás persoas que se atopan en circuítos segregadores.
  • Proporcionar unha formación actualizada e contrastada de VIH e de Hepatite.
Persoas beneficiarias:
  • Drogodependentes en activo en situación de risco social.
  • Exdrogodependentes en risco de recaída.
  • Outras persoas en situación de exclusión social que, polas súas características, presentan riscos asociados ao consumo.
Actividades:
1) Intervención na rúa:
  • Atención directa e personalizada, que incorpora aspectos como a escoita activa, a comprensión e o apoio nos procesos de mellora.
  • Facilitar o desenvolvemento de hábitos de relación social adecuados e normalizadores de hixiene, comportamento social, respecto aos demais, comunicación asertiva, etc.
  • Facilitar folletos informativos, cartóns e planillas informativas, realización de charlas, etc.
  • Desprazamento as zonas de consumo e contacto directo cos/as usuarios. Confianza e apoio para achegar o servizo ás persoas.
2) Actividades formativas: realizaranse accións formativas de VIH e de Hepatites, en centros da cidade aos que acode poboación potencialmente sensible de presentar problemas asociados ao consumo de sustancias (Centro de Menores, Albergues, etc.)

Temporalización:
O proxecto realízase de xaneiro a decembro de 2020, de forma ininterrompida.
1) Intervención na rúa:
O equipo de traballo desprázase dous días á semana (martes e xoves) en horario de 12:30 a 14:30 horas na unidade móbil ao poboado chabolista do Vao (Poio).
2) Actividades formativas:
Dúas actividades formativas en marzo, dúas en xuño e dúas en setembro de 2020, cunha duración de 3 horas cada unha.

Proxecto patrocinado por:

Imaxes