Infórmate > Axenda de actividades

Axenda de actividades

Inicio curso PREPARATORIA PARA AS COMPETENCIAS CLAVE NIVEL 2

09/03/2022 - 17/06/2022 | A LAMA

15 persoas privadas de liberdade comezan o curso preparatorio para obter o Certificado en Competencias clave.

Desde o Programa  ITINERE facilitamos o acceso ao Certificado en Competencias clave Nivel 2 (lingua galega, lingua castelá e matemáticas), a través dun curso de preparación de 165 horas.

O certificado en Competencias clave facilita o acceso a formación ocupacional con  CERTIFIDADO DE PROFESIONALIDADE, a aquelas persoas que non dispoñan de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria.

A proba  evaluativa celebrarase no mes de xuño dentro do Centro Penal.

Lugar de celebración:

Centro penal