© Wilma Rudolph | 12/11/2018 | Wilma Rudolph

Wilma Rudolph, a historia que inspira a todas

12/11/2018

Nada  St.   Bethlehem, Tennessee, a mediados de 1940, Wilma   Rudolph foi a vixésima nena de 22 irmáns. Foi unha nena enfermiza que tivo que levar un tirante na súa perna esquerda durante os seus primeiros anos de vida debido ao virus da  polio, que contraeu con tan só 4 anos.

A pesar do seu débil estado de saúde, Wilma nunca se deu por vencida e a partir dos 9 anos decide ingresar no equipo de baloncesto da escola. Unha vez en contacto co deporte, non pasou moito tempo ata que os seus adestradores déronse conta de que o seu futuro estaba no atletismo. Tiña estrela, era unha elixida.

En tan só un par de anos, con 16, clasifícase e compite nas Olimpíadas de  Melbourne de 1956 e gaña a súa primeira medalla olímpica, a de bronce. En 1960, celébranse as Olimpíadas de Roma e alí, fai historia. Convértese na primeira muller americana en gañar tres medallas de ouro nunhas mesmas olimpíadas. Gaña o ouro en 100 metros lisos, en 200 metros e en substitucións 4x100. Estes foron, ademais, os primeiro Xogos Olímpicos retransmitidos por televisión, polo que a súa lenda chegou ao mundo enteiro.

Cando se retirou do deporte de competición,  forma a Fundación Wilma  Rudolph, que se dedica a promover o atletismo  amateur. En 1994 falece tras loitar contra un cancro cerebral, pero a súa figura segue inspirando a todas aquelas persoas que aman o deporte e loitan por sobrepoñerse á adversidade.

Arquivada en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Mulleres con historia