Transparencia > Finaciamento privado

Finaciamento privado

Convenio entre o Ministerio del Interior (Secretaría General de Instituciones Penitenciarias), e a Fundación Barrié, a Fundación Roviralta, Saúde Mental FEAFES Galicia e a Fundación Érguete· Integración para a atención integral a persoas con enfermidade mental nos centros penitenciarios de Galicia.
Promotores:

Colaboradores:

Período vixencia: 2020-2023
Obxecto: mellorar a situación da poboación interna con enfermidade mental nos centros penitenciarios de Galicia. En concreto, a Fundación Érguete, coa formación de Internos/as de apoio – PROXECTO ABEIRO.
Contía: 84.160,00 euros

Convenio entre o Ministerio del Interior (Secretaría General de Instituciones Penitenciarias), e a Fundación Barrié, a Fundación Roviralta, Saúde Mental FEAFES Galicia e a Fundación Érguete· Integración para o desenvolvemento do programa de apoio a módulos de respecto e actividades educativas con internos nos centros penitenciarios de Galicia.
Promotores:

Colaboradores:

Período vixencia: 2020-2023
Obxecto: desenvolvemento do programa de apoio a módulos de respecto e actividades educativas con internos nos centros penitenciarios de Galicia. En concreto, a Fundación Érguete, coa coa formación específica en Competencias Clave nivel II, que permita mellorar o perfil de empregabilidade dos internos participantes, incrementando as expectativas de reincorporación laboral unha vez rematado o tempo de condena.
Contía: 32.972,80 euros

ACORDO EN VIRTUDE DO PROGRAMA INCORPORA DE "LA CAIXA" QUE SUBSCRIBEN A FUNDACIÓN BANCARIA CAJA DE AHORROS Y PENSIONES DE BARCELONA E FUNDACIÓN ERGUETE-INTEGRACIÓN; IGAXES, INSTITUTO GALEGO DE XESTIÓN PARA O TERCEIRO SECTOR; SAÚDE MENTAL FEAFES GALICIA; APES, ASOCIACIÓN PARA A PREVENCIÓN E A EDUCACIÓN SOCIAL; COGAMI; FUNDACIÓN JUANSOÑADOR.

Período vixencia: 2021
Obxecto: Facilitar o acceso ao mundo laboral a colectivos especialmente fráxiles - entendendo por tales persoas en situación ou risco de exclusión social e persoas con algunha discapacidade. Desenvolvendo accións en programa Incorpora, Reincorpora, Punto Autoemprego, Punto formación.

Contía: 175.700,00 euros

Mostra este informe sen cabeceiras para imprimilo Imprimir