Programa 'la Caixa' Empleo Joven WIN-WIN

08/03/2017 | España

WIN-WIN Gañan os mozos – Gañan as empresas

Axudas para o fomento do emprego de persoas novas, estable e de calidade e dinamización da actividade empresarial e o crecemento económico

A Obra Social ‘la Caixa’ abriu este martes 7 de marzo a convocatoria do novo Programa ‘la Caixa’ Empleo Joven para facilitar axudas a empresas, incluídos empresarios autónomos, asociacións, fundacións e outras entidades sen ánimo de lucro que contraten a persoas novas de entre 16 e 29 anos.

O proxecto conta cun orzamento total de 21,7 millóns de euros, 20 millóns de euros aportados polo Fondo Social Europeo achegará, cuxa xestión asume a Obra Social ‘la Caixa’. que, á súa vez, destinará 1,7 millóns adicionais á iniciativa. Poderanse conceder axudas a un máximo de dez persoas novas por entidade ou empresa (enténdese por NIF).

As solicitudes poderán presentarse, xunto coa documentación requirida, do 7 de marzo ao 31 de xullo na páxina web www.lacaixaempleojoven.org.

Podes consultar as bases facendo clic aquí.

Arquivada en:

Empresas > UTILIZA OS NOSOS SERVIZOS