Clausura do Proxecto INOUT do Programa Reincorpora

04/12/2017 | A Coruña

Obra Social "la Caixa" e Fundación Érguete - Integración apoian a integración laboral de persoas privadas de liberdade a través do Programa Reincorpora.

Hoxe clausurouse o proxecto InOut do Programa Reincorpora desenvolvido este ano, nun acto celebrado no Centro de Inserción Social “Carmela Arias e Díaz de Rábago”, ás 12:00 horas, coa presenza de José Carlos Cobas (Director de área de CaixaBank), Beatriz Alonso Espiñeira (Subdirectora de Tratamento do Centro de Inserción Social), Carlos Coello Otero (Subdirector de Tratamento do Centro Penal de Teixeiro), e Carmen Avendaño Otero (Presidenta de Fundación Érguete-Integración). Tamén participan como convidados representantes do Centro de Formación Cruz Vermella e empresas nas que realizaron prácticas os participantes.

A Fundación Érguete-Integración colabora co programa Reincorpora da Obra Social “la Caixa” desde 2011. Durante este ano realizouse un itinerario de inserción sociolaboral IN OUT no Centro Penitenciario de Teixeiro, cunha finalidade clara: fomentar e favorecer a integración laboral das persoas privadas de liberdade.

A duración foi de 10 meses de intervención, en dúas fases:

• FASE IN, formación e posicionamento ante o emprego no interior: 4 meses no Centro Penitenciario de Teixeiro (Curtis), Actividades auxiliares de almacén, 210 horas.
  • FASE OUT, Programa Reincorpora: 6 meses no Centro de Inserción Social “Carmela Arias e Díaz de Rábago” (A Coruña), Actividades auxiliares de comercio, 130 horas; a formación teórica impartiuse no Centro de Formación Cruz Vermella.

Finalmente, realizaron prácticas non laborais en empresas, o servizo solidario e iniciaron a súa procura activa de emprego.

O servizo solidario, “Sementando o cambio”, realizouse en colaboración coa asociación Semilla para el cambio que desenvolve proxectos de comercio xusto e consumo responsable.

Os/as beneficiarios/as que finalizaron o itinerario pasan a formar parte do Programa Incorpora, onde se lles realiza un seguimento do seu proceso de inserción sen límite de tempo.

Neste momento 4 xa alcanzaron o obxectivo da súa incorporación laboral.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Reincorpora