Última acción medioambiental antes del San juan

23/06/2017 | A Coruña

Os pasados mércores e xovestivo lugar a última acción medioambiental da campaña Móllate do Concello da Coruña que se levou a cabo antes da festa de San Xoan.

Os pasados 21 e 22 de xuño, voluntarios da Fundación Érguete-Integración colaboraron co Concello da Coruña na última acción medioambiental que se realizou antes da celebración de San Xoan.

A actividade consistiu en ir, xunto a máis voluntarios, percorrendo puntos da cidade cunha furgoneta, sensibilizando e informando sobre as consecuencias medioambientais dos residuos que quedan nas praias trala celebración da “noite meiga”.

Con esta acción péchase a colaboración anual coa campaña Móllate do Concello da Coruña. Esperemos que todo este traballo servira para que este ano se deixasen menos residuos nas praias.

Arquivada en:

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere