© FEI | 20/04/2016 | donos do bar Trisquel xunto a Carmen Avendaño, persoal da Fundación Érguete-Integración e Caixabank

Punto de Autoemprego Incorpora no Faro de Vigo

O Faro de Vigo publicou unha ampla reportaxe sobre o servizo de asesoramento a Emprendedores, promovido pola Obra Social “la Caixa” que a Fundación Érguete-Integración ofrece os seus usuarios dende Xaneiro do 2016.

19/04/2016 | Vigo

Co título “Rescatados da invisibilidade laboral” o diario publicou o pasado 20 de abril una reportaxe na que se explica en qué consiste o Punto de Autoempleo Incorpora e relata a experiencia  de dous usuarios da Fundación Érguete que grazas a este servizo conseguiron abrir o seu propio negocio de hostalería.

No artigo podemos ler declaración da Presidenta da Fundación, Carmen Avendaño, e datraballadoras de Érguete, así como a testemuña dos propietarios da Cafetería Trisquel. Podes ler o artigo enteiro pinchando aquí e aquí.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Punto Autoemprego Incorpora