© FEI | 15/06/2017 | Usuarios do Programa Itínere e alumnado do IES A Guarda

Acción medioambiental para a campaña do San Xoan

Usuarios da Fundación Érguete-Integración e alumnos do IES Eusebio dá Guarda participaron noutra das actividades relacionadas coa campaña medioambiental do Concello da Coruña para o San Xoan.

15/06/2017 | A Coruña

Un grupo de usuarios da Fundación Érguete-Integración, internos no CIS Coruña, seguen colaborando con ''MÓLLATE'', a campaña medioambiental que o Concello organiza en torno á celebración do San Xoan.

Nesta ocasión simularon no Mercado da Praza de Lugo a ''Peixería do 2050'', poñendo en exposición o tipo de peixes que nos esperan se seguimos con estes niveis de contaminación.

A idea, en clave de humor, pretende concienciar á xente que se achega todos os días a facer a compra ao mercado, sobre a influencia directa entre os residuos que se desechan ao mar e o que comemos. Os peixes aliméntanse dos residuos plásticos para después acabar na nosa mesa.

A colaboración por un San Juan máis sustentable continuará estes días con outras actividades informativas que vos iremos contando.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere