© FEI | 03/05/2019 |

'Móllate!' volve ao CIS de A Coruña da man da Fundación Érguete-Integración

A acción educativa impulsada polo Concello da Coruña que tenta reducir os residuos das praias na celebración do San Xoán volta a contar con persoas usuarias da Fundación residentes no CIS da Coruña

03/05/2019 | A Coruña

Este ano é a cuarta edición no que o Concello da Coruña, da man da empresa Crearte S.A., conta coa Fundación Érguete-Integración para colaborar no programa medioambiental para a reducción de residuos nas praias pola celebración do San Juan.

Este martes, 30 de abril, celebrouse nas instalacións do CIS da Coruña o primeiro taller de concienciación da contaminación nos océanos con 25  persoas usuarias que quixeron participar nesta edición.

O taller dividiuse en dúas partes, a primeira de sensibilización e a segunda de “brainstorming” onde entre todos, propúñanse accións e diferentes actividades que puidesen axudar á redución de lixo devandito día.

A xornada, encadrada no programa de educación medioambiental Móllate!, foi moi produtiva pois non só saíron propostas para afrontarse a problemática ambiental da cidade, senón que tamén idearon accións que o centro podía levar a cabo para mellorar a reciclaxe.

Arquivada en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > PROGRAMAS > Itínere