Cos/coas vulnerables

Estamos xunto ás persoas máis vulnerables, facilitándolles atención directa, formación e asesoramento para o emprego, co fin de que, desde un itinerario persoalizado, recuperen a súa dignidade humana e formen parte activa das nosas vilas e cidades.

Días

Horas

Minutos

Segundos

Ofrecémosche

Img Intervención con Persoas Drogodependentes - Plan Social Ence

Intervención con Persoas Drogodependentes - Plan Social Ence

Actividades asistenciais e formativas para evitar ou minimizar a exclusión social e sanitaria de persoas con problemas de consumo de drogas.

Img Taboleiro de anuncios de emprego

Taboleiro de anuncios de emprego

Lista diaria de ofertas de traballo publicadas en distintos medios

Img Incorpora

Incorpora

Impulsamos a integración sociolaboral de persoas en risco de exclusión grazas ao compromiso dos técnicos Incorpora e das empresas colaboradoras

Img Mulleres Privadas de Liberdade

Mulleres Privadas de Liberdade

PROXECTO E.V.A. (Emprego – Visibilidade – Autonomía)

Img Achégate á rede

Achégate á rede

Achégate á rede é unha iniciativa destinada a capacitar e dotar de autonomía dixital a mulleres en situación de vulnerabilidade.

Img Itínere

Itínere

Incorporación social e laboral de persoas privadas de liberdade ou en proceso de excarceración

Img Mulleres con historia

Mulleres con historia

Nesta sección atoparás novas, actividades e material formativo de mulleres que marcaron a historia

Img Sísifo

Sísifo

Intervención con persoas drogodependentes e/ou en situación de exclusión social severa

Img Saúde Pública: VIH e ITS

Saúde Pública: VIH e ITS

Actuacións de saúde pública no ámbito do VIH e outras Infeccións de Transmisión Sexual (ITS)

Img Formación online

Formación online

Oferta formativa de cursos en formato dixital

Img Punto Autoemprego Incorpora

Punto Autoemprego Incorpora

Queres montar o teu propio negocio? Asesoramosche e acomañamos en todo o proceso gratuitamente

Img E.I.L. Cormo Integral S.L.U.

E.I.L. Cormo Integral S.L.U.

Empresa de Inserción laboral que ofrece ocupación a persoas en situación de exclusión social como tránsito ao emprego ordinario.

Img Inclusión Social

Inclusión Social

Accións dirixidas a conseguir a inclusión sociolaboral de persoas en risco ou posible risco de exclusión social

Img Servizo de Orientación Laboral