© Imaxe: freepik.es | 21/05/2019 | Arranxo consultas web.

AVISO: Operativo de novo o apartado de consultas da páxina web da Fundación Érguete-Integración

Tras experimentar problemas técnicos, xa é posible volver a facer consultas á entidade a través deste medio

21/05/2019

Nas pasadas semanas a páxina web da Fundación Érguete-Integración experimentou problemas para recibir as consultas realizadas online. Non obstante, este problemas técnico ven de ser arranxado e xa é posible realizar consultas á entidade mediante a opción incluída na web.

Por tanto, todas aquelas persoas interesadas en trasladar algunha cuestión á Fundación Érguete-Integración poden facelo na súa páxina web, na sección Contacta-> Enviar unha consulta ou directamente neste enlace e dende a entidade estaremos encantadas/os de responder ou tratar de dar solución ás posibles dúbidas plantexadas.

Tamén poden poñerse en contacto a través do e-mail funderguete@fundacionerguete.org ou chamando ao 986253176.